עודכן לאחרונה ב: 20-05-2012

חלוקת מילות מפתח לדפי האתר

בכדי שנוכל לקדם את האתר בביטויי המפתח שבחרנו, עלינו להטמיע את מילות המפתח בעמודי האתר.

ראשית, נחלק את ביטויי המפתח לעמודים, כל ביטוי מפתח והעמוד הרלוונטי ביותר עבורו. דפים אלו ייקראו עמודי הנחיתה של ביטויי המפתח, כאשר כל עמוד כזה נקדם במילות המפתח שלו וכל עמוד כזה יעלה בתוצאות החיפוש בגוגל, במילה שלו.

כלומר בעקבות החיפוש ינחת הגולש היישר אל העמוד הרלוונטי עבורו באתר.

לדוגמא: באתר העוסק בנושא רהיטים, נטמיע את מילות המפתח הקשורות למזנונים בעמוד של מזנונים, ואת מילות המפתח הקשורות לחדרי שינה נטמיע בעמוד חדרי שינה.

הטמעת ביטויי מפתח בעמוד

 TITLE - לכל עמוד באתר יש כותרת עליה מסתכל מנוע החיפוש, נותן לה משקל רב ומציג אותה ככותרת לעמוד המופיעה בתוצאות החיפוש. נשים שם את ביטויי המפתח בצורה ממוקדת ועניינית.
את מילת המפתח החשובה ביותר נשים ראשונה ואחריה כל השאר.

META TAGS

Keywords – למרות שגוגל מתעלם לחלוטין מתגית זו, עדיין מומלץ למלא תגית זו בארבעה או חמישה ביטויי מפתח המתאימים לכל עמוד. מנועי חיפוש אחרים, אינדקסים ואתרי תגיות עדיין קוראים תוכן תגית זו ומתייגים את האתר שלכם לפיהם. עובדה זו עשויה גם להשפיע על גוגל באופן עקיף.

Description – תגית תיאור העמוד הינה תגית חשובה שהטקסט המוצב בתוכה מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל כתיאור האתר. יש לשים את ביטוי המפתח של העמוד בתחילת התיאור.

סרגל ניווט באתר

כל כפתור בסרגל הניווט יהיה טקסטואלי ויכיל את מילת המפתח של הדף אליו מוביל הכפתור.
ככל שמילת מפתח בעלת חשיבות גדולה יותר כך היא תופיע במקום מוביל יותר בסרגל הניווט.

כותרות טקסט בגוף דפי האתר

בכל עמוד באתר תהיה לטקסט כותרת אחת שתיושם על יד תגית HTML מסוג h1.
כותרת זו תכיל את ביטוי המפתח המרכזי של אותו עמוד. כל כותרת משנה נוספת בתוך הטקסט תיושם באמצעות תגיות h2, h3  וכולי לפי היררכיית הכותרת.

כותרות משנה אלו אף הן יכילו ואריאציות של ביטויי המפתח של אותו עמוד.

לדוגמא:  בעמוד מתנות – כותרת ה h1 תהיה "מתנות" וכותרות המשנה תהינה "מתנות לחברה", "מתנות למשרד" וכדומה.

תוכן הטקסט בעמודי האתר

טקסט של עמוד צריך להכיל את מילות המפתח בצפיפות הגיונית שתעיד על כך שזהו הנושא המרכזי בעמוד. צפיפות זו יכולה להשתנות מתחום לתחום.

מילות מפתח מודגשות יש להדגיש באמצעות תגיות מונחות תוכן כגון strong   ו - b - ולא על ידי, CSS
דבר שיקל על מנוע החיפוש להבין אילו מילים מודגשות בטקסט.

תמונות באתר

תמונה המופיעה בעמוד מסוים באתר לא מובנת למנוע החיפוש ואין הוא יודע מהו תוכנה.
אנו נעזור למנוע החיפוש להבין את תוכן התמונות על ידי הצבת תגיות alt לכל תמונה בהן יופיע תיאור התמונה.