סך הכל 56 תוצאות חיפוש עבור 'קידום אתרים'.



landing v2

דף נחיתה - v2   המשך קריאה

תגיות:


מקורות מידע מהעולם

עמוד זה מרכז את המיטב של אתרי הקידום אתרים בעולם. פורמים של מומחים בתחום, כלי קידום אתרים וחדשות SEO חמות.    המשך קריאה


כלי קידום אתרים

בעמוד זה קיבצנו את מיטב הכלים ברשת לשימוש בתהליכי קידום אתרים נכונים ובריאים. כלים אלו יעזרו לכם למפות את ביטויי המפתח לקידום, לתכנן מסעות פרסום, לנתח את התנועה באתר, למדוד זמני טעינה של האתר, לגלות תקלות מסוגים שונים, ניתוח פעילויות מתחרים ועוד.   המשך קריאה


מגמות קידום אתרים ב 2014

בשנת 2014 מנוע החיפוש גוגל השתפר משמעותית. מהנדסי גוגל הכניסו כמה עדכונים גדולים באלגוריתם של מנוע החיפוש כדי להגביר את נכונות הדירוג מבחינתם, כלומר לתת משקל לקישורים ואזכורים אמיתיים של אתרים ולסנן את אלו המלאכותיים שנוצרו על מנת לייצר מניפולציה של דירוג התוצאות.   המשך קריאה


מיקומי לקוחות

מיקומי לקוחות של פרויקטים של קידום אתרים בגוגל  seoextreme.co.il.   המשך קריאה

תגיות:


קידום אתרים 2013

שנת 2012 היתה רוויה בתהפוכות ובשינויים בתחום ה SEO במובנים של איכות התוכן, איכות הקישורים, אזכורי שמות מותגים, חיפוש סלולארי ועוד.   המשך קריאה
 

קידום אתרים

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לזירת המסחר האולטימטיבית עבור בתי עסק בארץ ובעולם. בתי עסק אשר מבקשים לצמוח ולהגדיל את רווחיהם, אינם יכולים לוותר על זירה זו.   המשך קריאה


קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הינו כלי פרסומי חיוני מאין כמותו. כידוע בישראל מתבצעים רובם המכריע של החיפושים במנוע החיפוש גוגל.   המשך קריאה


קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הינו תהליך הנועד לשפר את הנראות של האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. תוצאות אלה נתפסות בעיני הגולש כאובייקטיביות, ולכן משמשות למעשה כלי פרסומי חשוב מאין כמותו.   המשך קריאה


קידום אתרים זנב ארוך

המונח זנב ארוך מתייחס לכל אותם ביטויי מפתח שלרוב מורכבים משלוש מילים ויותר, אשר להם נפח חיפוש קטן ביחס לביטויי מפתח מרכזיים.   המשך קריאה


קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל בגוגל העולמי או כל גוגל מקומי של מדינה ספציפית אינו דומה כלל לקידום אתרים בגוגל ישראל.   המשך קריאה


קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מתייחס לקהל גולשים עולמי, המחפש באנגלית, או לקהל יעד של מדינה ספציפית, דוברת אנגלית, דוגמת ארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה וכדומה.   המשך קריאה


קידום אתרים בשפות זרות

בתהליך של קידום אתרים בשפות זרות חשוב לזכור כי אין הדין זהה בכל המדינות. כל אתר המשווק את מוצריו לכל העולם צריך להיות מתורגם לכמה שיותר שפות.   המשך קריאה
 

קידום אתרים לסמארטפונים

זו היתה ללא ספק שנתם של הסמארטפונים. הרשתות הסלולאריות שיווקו בכל הכוח את הטלפונים החכמים לציבור הישראלי.   המשך קריאה


טרנדים חדשים בקידום אתרים

לאחר שהסתיימה לה השנה שנשלטה ללא עוררין על ידי הרשתות החברתיות, חושפים ספקים של תוכנות ניתוח אתרים את שינויי נוסחאות החישוב והטרנדים החדשים של הרשתות החברתיות ...   המשך קריאה


קידום אתרים לעומת פרסום במדיה הקלאסית

עולם האינטרנט בכלל ובתוכו עולם החיפוש במנועי חיפוש בפרט, גרמו למהפיכה גדולה בעולם הפרסום. לפני עידן הפרסום והקידום באינטרנט, בעלי עסקים פרסמו את עסקיהם במדיות מסורתיות ...   המשך קריאה


קידום אתרים לא רק קישורים

כשאנו מדברים על קידום אתרים, בדרך כלל עולה נושא הקישורים המקשרים לאתר המקודם. זה לא סוד וכולם יודעים שככל שיהיו לנו יותר קישורים ומקורות חזקים ורלוונטים יותר כך האתר שלנו ידורג גבוה יותר ...   המשך קריאה


גוגל מקומות

מנוע החיפוש גוגל עבר מספר שינויים שישנו את מפת תוצאות החיפוש. מדובר בשינויים ברעננות תכנים בתוצאות החיפוש, השלמה אוטומטית, חישוב קישורים, עדכונים באלגוריתם פנדה, תוצאות חדשותיות ועוד.   המשך קריאה
 

מספידי הקידום האורגני

מאז ראשית פעילות קידום האתרים האורגני, קמו לתחום זה מספידים רבים.
הרבה תפיסות מוטעות נשמעו בעולם השיווק בקשר לקידום אתרים אורגני:
"צריך לעבוד עם כמה שיותר קישורים" או להיפך "קישורים כבר לא עובדים"...   המשך קריאה
 

מערכת ניהול תוכן

לחברת SEO Extreme מערכת ניהול תוכן מתקדמת פרי פיתוחה המתאימה בצורה מושלמת לקידום אתרים בגוגל. אתר זה, seoextreme.co.il, בנוי על מערכת זו.   המשך קריאה
 

פרסום בסלולר

הפרסום הסלולרי צובר תאוצה וכל החברות הגדולות בעולם מנסות לקחת את הנתח שלהן ממנו. גוגל, פייסבוק, אפל ועוד  רבים אחרים.   המשך קריאה


ליווי וייעוץ

הקמת אתר חדש דורשת תשומת לב מיוחדת על מנת שהאתר יותאם לדרישות SEO
ושיווק אינטרנטי.   המשך קריאה


עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מקצועי הינו אבן הפינה של כל תהליך שיווק, קידום ופרסום אינטרנטי, ולו הבסיסיים ביותר.   המשך קריאה


בניית אתרי WordPress

בניית אתרי WordPress  או אתרים מבוססי WordPress  (כלומר עם תכנותים נוספים על בסי המערכת) הם מומחיות אותה אנו גאים לספק ללקוחותינו בנוסף ליכולות הפיתוח הרגילות שלנו.   המשך קריאה


אלגוריתם פריסת עמוד

בינואר 2012 הודיע מאט קאטס ( דובר צוות הספאם של גוגל ) על שינוי אלגוריתם המתייחס לפריסת עמודים של אתרי אינטרנט, במיוחד לחלק העמוד שרואים לפני הגלילה מטה.   המשך קריאה


גוגל פנדה

אלגוריתם פנדה הוא עדכון גוגל חשוב ביותר ששינה חלק גדול יחסית בדירוגי האתרים בחיפושי גוגל.
עדכון אלגוריתם זה שוחרר לראשונה בפברואר 2011.   המשך קריאה


גוגל פינגווין

בשונה מעדכון פנדה, אלגוריתם פינגווין מתייחס ל  SEO מלאכותי הנועד לשפר דירוגי אתרים כמו קניית קישורים, הצבת ביטויי מפתח בעמודים בצורה לא טבעית, רשתות אתרי תמיכה כמו גם קישורי זבל מבלוגים חינמיים ואופטימיזצית יתר.   המשך קריאה


פרסום בגוגל

גוגל הינו מנוע החיפוש המוביל בישראל עם המספר הגבוה ביותר של חיפושים, והינו הזירה  האינטרנטית המשתלמת ביותר.   המשך קריאה


בניית אתרים

לחברת SEO Extreme ניסיון עשיר בבניית אתרים מכווני קידום ותוצאות לעסקים.
אנו מבינים היטב את צרכיך וכיצד להגיש את האתר לגולש בצורה שיווקית ומניעה לפעולה.   המשך קריאה


CTR בתוצאות אורגניות

מדד ה CTR האורגני של גוגל (clicks thru rate) הוא אחוז ההקלקות על תוצאה אורגנית עבור ביטוי חיפוש מסוים מתוך סך כל ההופעות של תוצאה זו בביטוי החיפוש הספציפי.   המשך קריאה


יחס המרה

אחד מיתרונות השיווק האינטרנטי הוא בהיותו מדיד ובר השוואה ובשל כך בעל יכולת לשיפור מתמיד. את הפרמטרים השונים הניתנים למדידה אנו משפרים באופן מתמיד על מנת ליצור יחס המרה, Conversion Rate, אופטימאלי לאתר.   המשך קריאה


אחוז נטישה - bounce rate

אחד הפרמטרים המרכזיים המשמש את גוגל למדידת איכותו של אתר או עמוד באתר הוא פרמטר ה – Bounce Rate או בעברית אחוז נטישה.   המשך קריאה


גוגל נעשה חד יותר

מנוע החיפוש גוגל עבר מספר שינויים שישנו את מפת תוצאות החיפוש. מדובר בשינויים ברעננות תכנים בתוצאות החיפוש, השלמה אוטומטית, חישוב קישורים, עדכונים באלגוריתם פנדה, תוצאות חדשותיות ועוד.   המשך קריאה


שיווק וידאו אונליין

שיווק סרטוני וידאו שיווקיים תפס תאוצה בעת האחרונה ובעלי עסקים מעלים סרטונים לאתרים כמו YOUTUBE ודומיהם. תוכלו להיתקל גם בבעלי עסקים שהעלו כמות אדירה של סרטונים למספר רב של אתרים.   המשך קריאה


תחזית התפתחות תחום ה SEO ב 2011

עד שלהי שנת 2009 היו מקדמי אתרים, אותם בעלי מקצוע המציעים את שירותיהם לבעלי אתרים על מנת לקדם את האתר שלהם. לאחרונה אנו עדים יותר ויותר להתפתחויות בתחום הקידום היוצרות המון תת תחומים.   המשך קריאה


דומיינים בעברית עם סיומת co.il

מעתה ניתן לרכוש שמות מתחם חדשים בעברית עם סיומת co.il. כיצד זה ישפיע על קידום האתרים בארץ ?   המשך קריאה


קידום ובניית אתרים

קידום ובניית אתרים הינם תהליכים שכבר כולם יודעים שהינם שלובים זה בזה ועל מנת שאתר אינטרנט יצליח צריכים שני תהליכים אלו להיות מתואמים בצורה מושלמת. כל תהליך של בניית אתר צריך להיות מלווה בייעוץ וחשיבה ...   המשך קריאה


גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הינו כלי תוכנה אינטרנטי מבית גוגל הנותן מידע סטטיסטי רחב על נתוני הגלישה באתר בכל המישורים.   המשך קריאה


מקום ראשון בגוגל

כל בעל עסק שיש לו אתר רוצה להיות מקום ראשון בגוגל בביטויי המפתח הרלונטיים עבורו.   המשך קריאה


מיתוג באינטרנט

מיתוג באינטרנט הוא תהליך חובה כיום לכל עסק רציני. מהזווית של קידום אתרים, מיתוג באינטרנט משמעותו מספר מקסימלי של חשיפות בתוצאות החיפוש האורגניות ...   המשך קריאה


מכירות באינטרנט

רשת האינטרנט פתחה דלתות חדשות בפני בעלי עסקים קטנים כגדולים, המבקשים למכור את מוצריהם. גם נותני שירותים כגון עורכי דין, אדריכלים, נגרים ועוד, יכולים למכור את שירותיהם לאנשים נוספים ...   המשך קריאה


בחירת דומיין

לבחירת שם דומיין יכולה להיות השפעה בתהליך הקידום של אתר. שם דומיין קצר (עד 3 אותיות ) יהיה קליט יותר משם ארוך וישיג תנועה ישירה לאתר אותה לעולם לא ישיג אתר עם שם דומיין ארוך ומסורבל.   המשך קריאה


אחסון אתרים

אחסון האתר שלך הוא לא עניין של מה בכך. חשוב לבחור חברת אחסון אתרים איכותית, ששרתיה אינם נופלים לעיתים קרובות ולא יגרמו לאתר שלך להיות לא זמין לעיתים תכופות, מסיבה כלשהיא.   המשך קריאה


הטמעת מילות מפתח באתר

בכדי שנוכל לקדם את האתר בביטויי המפתח שבחרנו, עלינו להטמיע את מילות המפתח בעמודי האתר. ראשית, נחלק את ביטויי המפתח לעמודים, כל ביטוי מפתח והעמוד הרלוונטי ביותר עבורו.   המשך קריאה


התאמת האתר למנועי חיפוש

אחד השלבים החשובים והקריטיים ביותר בתהליך קידום אתרים הוא התאמת קוד האתר למנועי החיפוש. עלינו לוודא שמנוע החיפוש מאנדקס את כל העמודים שלנו, קורא את התוכן שלנו, ומקטלג אותו כיאות בזיכרון המטמון שלו.   המשך קריאה


מיהו מקדם אתרים טוב ?

בעידן האינטרנטי ניתן למצוא אינספור חברות לקידום אתרים ומקדמים פרילסנרים, המתווספים בכל עת אל עולם הקידום. לחשוב לבחון את הרמה המקצועית ואת המחויבות כלפי הלקוח בהסכם הקידום עליו חותם המקדם.   המשך קריאה


מחקר מילות מפתח

בבואנו לקדם אתר, עלינו לבצע מחקר מילות מפתח ראשוני מקיף ורציני, של מילות המפתח אותן נבקש לקדם לראש תוצאות החיפוש של גוגל.   המשך קריאה


ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין לעסקים הוא תהליך חשוב לכל עסק בעל נוכחות אינטרנטית.
בזירה בה כל אחד יכול לכתוב על העסק שלכם כל דבר ( חיובי או שלילי ) עלינו להיות ערים לתכנים הנכתבים עלינו ולדאוג שהמותג שלנו יתחזק ולא יפגע.   המשך קריאה