גוגל הינו מנוע החיפוש המוביל בישראל עם המספר הגבוה ביותר של חיפושים, והינו הזירה  האינטרנטית המשתלמת ביותר.

נוכל לקדם את האתר שלנו ולהגביר בו את תנועת הגולשים הרלוונטית על ידי ניהול קמפיין ממומן מבוסס תשלום לפי הקלקה.

המודעות תופענה לצד ומעל תוצאות החיפוש הטבעיות, בחיפושים באתרים המשתמשים במנוע החיפוש של גוגל, וברשת התוכן של גוגל שהינה בעצם מודעות גוגל באתרים מארחי מודעות.

בנוסף נוכל להגדיר קמפיין remarketing בו גולשים שביקרו באתר שלנו ייחשפו בהמשך למודעות פרסומיות שלנו בטווח זמן עתידי שיוגדר בקמפיין.

ניהול קמפיין ממומן - PPC בגוגל מתבצע באופן הבא:

  • פתיחת קמפיין בגוגל אדוורדס - adwords.google.co.il.
  • הקמת מודעות - כל קבוצת מודעות תעסוק בנושא מסוים באתר שלנו ותקשר לעמוד הרלוונטי.
    ותכלול מספר גרסאות לבחינת איכות.
  • תוכן המודעה - למודעה נגדיר כותרת וטקסט שיווקי לגוף המודעה.
  • הגדרת ביטויי מפתח - לכל מודעה נגדיר רשימת ביטויי מפתח לפי סוגי התאמה שונים בהם תעלה המודעה בחיפוש.
  • הגדרת מחירים - נוכל להגדיר מחיר מקסימאלי לקליק פר מודעה או פר ביטוי.
  • הגדרת קהל יעד - ניתן להגדיר קהל יעד לפי מדינה ושפת חיפוש
  • פילוח ספציפי - לפי אזורים בארץ, מצב כלכלי של הגולש, מין ופרמטרים נוספים רבים.
  • הגדרת תקציב יומי -נגדיר תקציב יומי לקמפיין על פי דרישות הלקוח.
  • הגדרת מחיר הקלקה - לכל ביטוי חיפוש נוכל להגדיר מחיר מקסימלי אותו אנו מוכנים לשלם על הקלקה, ונוכל גם להגדיר מחירים שונים לפי אזורים בארץ וגם במובייל.
  • התאמה לנייד - כל מודעה ניתן להתאים מבחינה ויזואלית לנייד, להתאים מחיר שונה מהמחשב, ולהוסיף לחצן לחיוג ישיר.
  • תוספי Sitelinks - ניתן להגדיר קישורים נוספים שייקשרו לעמודים שונים באתר.
  • תוסף חיוג - ניתן להגדיר למודעות תוספי חיוג שבמחשב יראו מספר טלפון ובנייד לחצן חיוג.
  • תוסף מיקום - תוסף זה מציין את המיקום הגיאוגרפי של בית העסק עם קישור למיקום במפה.
  • דוחות סטטיסטיים -גוגל מספקת דוחות מפורטים לגבי ביצועי הקמפיין, מחיר ממוצע לקליק, אחוז הקלקות פר ביטוי חיפוש שהוגדר בקמפיין ועוד.

ניהול הקמפיין כולל בחינה מתמדת של CTR של ביטויי מפתח וציוני איכות, בניית רשימה של ביטויים שליליים.
המטרה היא להגדיל CTR, לשפר ציוני איכות, לקבל קליקים ממונחי חיפוש רלונטיים בלבד ובכך בעצם להגיע למחיר אופטימלי לקליק וליחס המרה מקסימלי.

ניתן כמובן להגדיר אסטרטגיות שונות בקמפיין כגון:מקסימום קליקים בתקציב, מיקומים, עקיפת מתחרים, יעדי המרה ועוד.

המחירים נקבעים בצורת מכרז ומבוססים תשלום על פי הקלקה, מיקום המודעה נקבע על פי המחיר המוצע לקליק, התקציב היומי וציון איכות.