כשישנם אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש של שם בית העסק, הדבר פוגע באופן
מהותי בהצלחתו הכלכלית של העסק.
גולשים אשר מחפשים במנועי החיפוש ביטויים הקשורים לאותו עסק עלולים להיתקל
בתוצאות אשר מציגות את העסק באור רע למדי, ולהמשיך כלאחר יד לתוצאות החיפוש הבאה.
ישי לשים לב כי אזכורים שליליים מופיעים גם באופן יזום מצד גוגל כהצעות לחיפושים הקשורים לביטוי.
במקרים אלו נדרשת פעולה של דחיקת תוצאות שליליות ובמצב אופטימאלי אף הסרה מוחלטת.

האזכור השלילי פוגע במוניטין בית העסק ובמחזור המכירות שלו.

פעולה זו נבצע באמצעות מספר טכניקות:

  • פנייה למחזיק התוכן השלילי באמצעות עורך דין במידה ומדובר בלשון הרע.
  • קידום הדפים הנמצאים מתחת לתוצאה השלילית בתוצאות חיפוש שם המותג.
  • בניית אזכורים חיוביים באתרים קיימים וקידומם בגוגל בשם המותג לפני האזכור השלילי.
  • בניית אתרי תוכן איכותיים המשבחים את המותג וקידומם בגוגל מעל תוצאת האזכור השלילי.


ל- SEO Extreme נסיון רב ומוכח בזירה זו. ביצענו ועדיין מבצעים דחיקה של תוצאות שליליות בגוגל לבתי עסק שנפגעו מכך, ובכך מסייעים להם בשיפור המוניטין שלהם ברשת.