שיווק סרטוני וידאו שיווקיים תפס תאוצה בעת האחרונה ובעלי עסקים מעלים סרטונים לאתרים כמו YOUTUBE ודומיהם.

תוכלו להיתקל גם בבעלי עסקים שהעלו כמות אדירה של סרטונים למספר רב של אתרים.
זיכרו לפעמים More Is Less.

האסטרטגיה של שליחת קבצי וידאו שיווקיים למספר גדול של אתרי וידאו היא האסטרטגיה הנפוצה ביותר.
רוב המשווקים המתחילים בתחום זה מעלים סרטוני וידאו למספר רב של אתרים, כיום הם יוכלו למצוא בקלות כ 250 אתרים כאלה.

בואו נברר האם אסטרטגיה זו היא טובה בכלל ?

הרבה מאתרי הוידיאו הם מוטים נושא ומאופיינים גולשים ולכן סרטונים שיווקיים המשווקים מוצר מסוים לאו דווקא יזכו שם לדירוגים גבוהים במקרה הטוב ולדירוגים גרועים במקרה הרע. כלומר צריך לשים לב לאילו אתרים אנו מעלים את הסרטונים שלנו כדי להגדיל את הסיכוי לריבוי צפיות ודירוגים גבוהים.


ולכן בהינתן רשימת אתרי וידאו להפצת הסרטונים השיווקים שלכם, ערכו תהליך של סינון וייצרו רשימה חדשה קטנה יותר.

הסירו אתרים לא רלוונטיים והתרכזו באלו שנותנים את מגוון הקטגוריות - יש מספיק כאלה.
הסירו אתרים שהם אתרי שיתוף קבצים - שום דבר טוב וממיר לערך שיווקי לא יצא לכם מזה.


תבחנו אתרים שיש בהם ערוצים - אתרים אלו ייתנו לכם ערך מוסף רק אם תמשיכו להעלות עוד סרטונים, הערך שם מגיע בדומה לרשת חברתית, מפעילות מתמשכת ולא מפרסום חד- פעמי.

תייגו את הסרטונים שלכם במילות מפתח ותיאורים מתאימים ומדויקים.

היזהרו מתוכנות אוטומטיות שמפיצות סרטונים, בדרך זו תגיעו גם לאתרים שלא יתנו לכם ערך שיווקי ואולי אף יגרמו נזק, בהסתמך על הכתוב לעיל.