מה זה בכלל זנב ארוך ?

המונח זנב ארוך מתייחס לכל אותם ביטויי מפתח שלרוב מורכבים משלוש מילים ויותר, אשר להם נפח חיפוש קטן ביחס לביטויי מפתח מרכזיים.

לדוגמא: ביטוי המפתח "חדרי שינה" הינו ביטוי זנב קצר, שלו חיפושים רבים,
לעומתו ביטוי המפתח: "חדרי שינה יוקרתיים מעץ" הינו ביטוי זנב ארוך, שלו חיפושים מעטים.

קידום ביטויי מפתח ראשיים בלבד, יגרמו לך לאבד למעשה את כל תנועת הגולשים מתחום חיפושי זנב ארוך.

ל-SEO Extreme המומחיות ליצור עבורך תהליך קידום יעיל לביטויי זנב ארוך הרלוונטיים לבית העסק שלך.

לדוגמא: אם הינך עורך דין מסחרי אשר ממוקם בירושלים, הרי שביטויי זנב ארוך כמו "עורך דין מסחרי בירושלים" יחשפו אותך בפני כל תנועת הגולשים אשר מחפשת כעת עורך דין מסחרי בירושלים.

גוגל והזנב הארוך

בוודאי שמתם לב שכאשר אתם מחפשים ביטוי מסוים, מיד נפתחת בשורת החיפוש רשימת ביטויי מפתח שמשלימה את הביטוי שכתבנו למגוון ביטויים נוספים לבחירתנו.

גוגל למעשה מציע לך גם חיפוש ממוקד ולא מעט גולשים מנצלים אופציה זו.
כך בפועל מייצר גוגל זליגת חיפושים מהזנב הקצר אל הזנב הארוך.

תוצאות אורגניות מהירות

בביטויי זנב ארוך התוצאות האורגניות שלך תופענה מהר יותר באופן משמעותי בראש תוצאות החיפוש של גוגל, שכן התחרות שם הינה קטנה יחסית לביטויים מרכזיים.

בסיס בטוח לעומת זנב קצר

בזנב ארוך הסיכוי שנאבד דירוגים הינו קטן. בנוסף תנועת הגולשים מהזנב הארוך יציבה יותר מהזנב הקצר, חסינה יותר לתהליכי קידום של אתרי מתחרים וכך גם לשינויים באלגוריתם של גוגל אשר מתרחשים מעת לעת.