בעמוד זה קיבצנו את מיטב הכלים ברשת לשימוש בתהליכי קידום אתרים נכונים ובריאים. כלים אלו יעזרו לכם למפות את ביטויי המפתח לקידום, לתכנן מסעות פרסום, לנתח את התנועה באתר, למדוד זמני טעינה של האתר, לגלות תקלות מסוגים שונים, ניתוח פעילויות מתחרים ועוד.

  • Keywords planner – מתכנן מילות המפתח של גוגל עוזר לנו באפיון והקמה של קמפיינים ממונים בגוגל, קמפיינים אורגניים ואפיון האופטימיזציה לאתר. נוכל לקבל נפחי חיפוש של ביטויים, הצעות לביטויים נוספים והכל גם לפי פילוח אזורע בארץ.

  • Google analitycs – כלי הסטטיסטיקות של גוגל בעזרתו נוכל לדעת מה הגולשים עשו בתוך האתר שלנו. נוכל ל ראות נתונים אודות אחוזי נטישה, זמן שהייה, כמות דפים נצפית, מקורות הגעה, ביטויי חיפוש מהם הגיעו לאתר שלנו, כמות מבקרים יחודיים ועוד פרמטרים רבים. נוכל לקשר את חשבון האנליטיקס שלנו עם חשבון האדוורדס ואז גם נוכל לקבל נתנונים נוספים ספציפית על הקמפיין.

  •  Webmaster tools– כלי אבחון אתר מבית גוגל שנותן לנו אבחון מקיף של האתר, קישורים שבורים, קישורים לאתר, טעויות אופטימיזציה, זמני טעינה, Sitelinks, הודעות שגיאה או ספאם באתר מגוגל, מפת אתר, robots.txt, אינדוקס, הסטוריית דירוגים, הופעות בגוגל לפי ביטויי מפתח, קליקים מגוגל (CTR) לפי ביטויי מפתח, תקלות ועוד.

  • PageSpeed Insights – כלי של גוגל המאבחן זמני טעינה של עמודים לאתר הרגיל ולאתר הסלולרי בנפרד. הכלי מציג את האלמנטים הבעיים ומציע פתרונות. בלשונית המובייל נותן ציון ל UX.

  • Mobile-friendly test – כל זה של גוגל בודק ומפרט את רמת התאמתו של האתר למובייל.

  • Trends  - כלי לבדיקת טרנדים של ביטויי מפתח. ניתן להשוות בין ביטויים ולקבל פילוחים גיאוגרפיים.

  • Spam report – כלי לדיווח לגוגל על פעילוית ספאם שונות של בעלי אתרים ברשת.

  • Pro Rank tracker– כלי לבדיקה וקבלת דו"חות של מיקומי אתרים בגוגל.

  • Majestic SEO – הכלי המוכר ביותר לניתוח של פרופילי קישורים ברשת. ניתוח הקישורים הוא ברמת האנקור, פייג ראנק, מדינות, IP, ועוד. בנוסף יש ניתוח של קצב גידול בכמות הקישורים.

  • W3C Validator – כלי לבדיקת תקינות קוד ה-HTML  באתר.

  • CSS Validator -  כלי לבדיקת תקינות קוד ה-CSS  באתר.

  • Ping dom – כלי לבדיקת מהירות האתר. מציג ניתוח של זמני טעינה של כל קבצי האתר.

  • SimilarWeb – כלי ניתוח תנועה לאתרים: מקורות תנועה, סוג התנועה, ניתוח קהלים וכולי. בעזרתו נוכל לנתח את המתחרים.

  • Open Site Explorer - כלי לניתוח קישורים נכנסים לאתרים וסמכותיות דומיינים.
    שימושי מאד במחקר מתחרים.