עודכן לאחרונה ב: 16-05-2012

קידום ובניית אתרים הינם תהליכים השלובים זה בזה בכדי שאתר אינטרנט יצליח צריכים שני התהליכים להיות מתואמים בצורה מושלמת.

כל תהליך בניית אתר צריך להיות מלווה בייעוץ ובחשיבה על קידום האתר בגוגל.

צריך לקחת בחשבון את מבנה האתר, תצורת קוד ה HTML- מבנה ה, URLS - אופטימיזצית העמודים למנועי חיפוש ועוד פרמטרים חשובים נוספים.

במקרים רבים בונים בעלי עסקים אתר אינטרנט ללא כל חשיבה וליווי של מקדם אתרים בתהליך, וכאשר הם מבקשים לקדם את האתר מתגלות בעיות רבות שהיו עשויות להימנע, אילו רק לווה התהליך מתחילתו על ידי מקדם אתרים מקצועי.

קידום ובניית אתר חדש מומלץ בדרך כלל לעשות בחברה אחת ואז תוכלו לקבל מוצר שמותאם לדרישות הקידום של גוגל ושל אותה חברה בצורה מושלמת. לא תשמעו טענות מחברת הקידום על כך שהאתר לא תומך בתכונות מסוימות הדרושות לקידום, שכן הם בנו אותו, וכל שינוי נדרש יבוצע כהרף עין.

זכרו כי אתר יפה שאינו מקודם בגוגל, כמוהו כאנדרטה שאף אחד לא פוקד אותה. אתר כזה לא יניב הכנסות לבית העסק שלכם. אתר מקודם שנבנה במחשבה תחילה על תהליך הקידום, יניב הכנסות לבית העסק וישמש כלי מכירתי ופרסומי לאורך שנים רבות.

חשוב כמובן שהאתר ייבנה על מערכת ניהול תוכן שתאפשר לכם להוסיף עמודים וקטגוריות למוצרים חדשים כרצונכם.
על עמודי האתר להטען בזמן מהיר לדפדפן הגולש. אתר איטי יקבל דירוג נמוך מגוגל בתוצאות החיפוש וגם יבריח גולשים מהאתר.

מומלץ להימנע מבניית האתר בפלאש, שהיא טכנולוגיה שגוגל עדיין מתקשה באופן יחסי להתמודד איתה, לעומת HTML.

לסיכום, זכרו - קידום ובניית אתר חדש מומלץ לעשות אצל חברה אחת, או אצל שני גורמים שיהיו מתואמים במאת האחוזים.