עודכן לאחרונה ב: 02-02-2016

מאז ראשית פעילות קידום האתרים האורגני, קמו לתחום זה מספידים רבים.

הרבה תפיסות מוטעות נשמעו בעולם השיווק בקשר לקידום אתרים אורגני:
"צריך לעבוד עם כמה שיותר קישורים" או להיפך "קישורים כבר לא עובדים",
"צריך לעבוד עם כמה שיותר ביטויי מפתח", "כמה שיותר תוכן באתר"
"גוגל מעדכן כל הזמן אלגוריתם ולכן לא שווה להשקיע ב-SEO" וכולי ...

חלק מהאמירות האלה הם של אנשים מעולם השיווק מהדור הישן, בעלי אינטרס
כלכלי מובהק נגד פעילות שיווקית באינטרנט (כמו משרדי פרסום גדולים).
היתרונות של משרדי הפרסום המסורתיים הם ברכש מדיה אופליין, קריאייטיב
אך בהחלט לא SEO.

בנוסף משרדי קידום אתרים רבים נוקטים בשיטות עבודה לטווח קצר,
חסרים משאבי רשת או ידע מקצועי, מבטיחים דברים לא ריאלים
או לא יודעים להתאים פרויקט ללקוח בצורה נכונה.

כל הדברים הללו ייצרו שוק סקפטי של לקוחות הן לגבי הסוכנויות והן לגבי
פרויקט SEO לעסק שלהם.

האמת היא שתחום ה-SEO גדל ומתפתח, משתכלל ומתבגר.
לחברת גוגל עצמה יש הנחיות SEO לבעלי אתרים כיצד עליהם לנהל
את האתר שלהם מבחינת תגיות מטא, תוכן, תמונות ועוד דברים רבים אחרים.

בעלי עסקים מבינים שתנועה אורגנית רלוונטית לאתר שלהם היא משהו שהם לא יכולים לוותר
עליו, וגם בהרבה מקרים היא פשוט זולה ויעילה בהרבה מהאלטרנטיבות.