עודכן לאחרונה ב: 16-05-2012

אחד מיתרונות השיווק האינטרנטי הוא בהיותו מדיד ובר השוואה ובשל כך בעל יכולת לשיפור מתמיד.

את הפרמטרים השונים הניתנים למדידה אנו משפרים באופן מתמיד על מנת ליצור יחס המרה, Conversion Rate, אופטימאלי לאתר.

יחס המרה של אתר מוגדר כיחס בין כמות המבקרים באתר שביצעו את הפעולה אותה רצינו, כגון: רכישה, צור קשר או כל פעולה אחרת, לבין כמות המבקרים הכללית באתר.
ככול שיחס ההמרה גדול יותר כך  האתר ריווחי יותר לבית העסק.

על מנת להגדיל את יחס ההמרה של האתר עלינו לבחון מספר פרמטרים חשובים:

    -  זמן השהות הממוצע של הגולש באתר.
    -  מהם העמודים הפופולאריים ביותר.
    -  מהו אחוז הנטישה, פרמטר ה – Bounce Rate, באתר ופר עמוד.
    -  זיהוי העמודים הבעייתיים באתר מבחינת זמן שהות ממוצע ואחוז נטישה גבוה


לאחר שניתחנו את הפרמטרים הללו נוכל לגשת למלאכת שיפור יחס ההמרה באתר באמצעות הפעולות הבאות:

עיצוב מקצועי – נקפיד על עיצוב מקצועי לאתר, אתר מקצועי בונה אמון של עסק רציני בעיני הגולש ויגדיל את הסיכוי שירכוש אצלינו.

נגישות  - על הניווט באתר להיות ברור ומסור היטב מבחינה היררכית.  התאמה לדפדפנים השונים חשובה מאד על מנת לא להפסיד גולשים שלא רואים את האתר באופן תקין.

יעילות - באתרי קניות על הטפסים להיות קצרים וברורים ככל הניתן. טפסים ארוכים ומעורפים יזכו ליחס המרה נמוך במיוחד.

אפשרויות תשלום – באתרי קניות נאפשר את כל צורות התשלום האפשריות.

טפסי צור קשר - נדאג לשים במקומות בולטים באתר עם טקסט קצר המניע את הגולש לפעולה.

טיפים – נשתדל לתת לגודל באתר עצות שימושיות וייחודיות שישדרו לו שאנו מומחים בתחומינו ולא רק אנשי מכירות אלא גם מרכז ידע ומומחיות.

תוכן - נקפיד על תוכן איכותי באתר, שיווקי ומקצועי.

תמונות – נשלב תמונות רלוונטיות במקומות הנכונים באתר. העין של הגולש קולטת תמונות הרבה לפני שהיא קוראת את הטקסט.



כל אלו יחדיו יעזרו לנו לשפר את יחס ההמרה ולהגדיל את רווחיות האתר שלנו.