גוגל השיקו ב 18-11-2014 תכונה חדשה בתוצאות בחיפוש הסלולריות. ליד תוצאה של אתר אותו הם מצאו לנכון לציין כידידותי למובייל מופיע הטקסט: "Mobile-Friendly".

בחברת גוגל הבינו שהעתיד במובייל והם מעונינים לשפר את חווית הגלישה במדיה זו. 
לשם כך הם מנתחים את רמת ההתאמה של כל אתר למובייל כדי לדעת מה כדאי יותר להציג לגולש.
גוגל ערכה לאחרונה מספר ניסויים הנותנים אינדיקציה לגולש לגבי אתרים מותאמי מובייל.
בין היתר היה אייקון מובייל ליד תוצאות חיפוש של אתרים מותאמים וכאמור לעיל מה-18 לנובמבר 2014 יש כיתוב שמציין זאת. התוסף הזה בתוצאות החיפוש יופיע בשבועות הקרובים, אומרים בגוגל, כניסוי לבדיקת העדפתם של הגולשים, כלומר לבדוק כמה זה רלוונטי לגולשים להקליק על תוצאות חיפוש שהם מותאמות לעומת כאלה שלא.

לבעלי אתרים שלא התאימו את האתר למובייל כדאי לעשות זאת בהקדם ולהקפיד  על הדברים הבאים:

  • שהאתר לא יכיל רכיבי פלאש
  • תפריטי מובייל
  • קריאות טקסט ללא זום
  • ללא גלילה מצד לצד
  • מרחקי לחיצה ביו קישורים שיבטיחו שנוכל ללחוץ על קישור אחד בלי להפעיל גם קישור אחר.
  • מעבר בין תמונות גלריות במחוות SWIPE  ולא רק לחצנים
  • לחצני חיוג, ניווט ויצירת קשר בפוטר שיהיה במצב קבוע (Fix) באתרים עסקיים.

לבעלי אתרים המותאמים למובייל יצרה גוגל כלי ייעודי Mobile-friendly Test  בו ניתן לבדוק את רמת ההתאמה.