עודכן לאחרונה ב: 08-02-2015

כל בעל עסק שיש לו אתר רוצה להיות מקום ראשון בגוגל בביטויי המפתח הרלונטיים עבורו. התפישה היא שמי שנמצא מקום ראשון בגוגל מקבל כמות נכבדה של כניסות יותר משאר המתחרים באותם ביטויי מפתח ומיתוג העסק אף הוא מתבסס כמוביל בתחומו.

בפרויקט קידום אתרים אורגני צריך לערוך מחקר מילות מפתח חכם ולבחור בצורה מושכלת את ביטויי המפתח עבורם נרצה להופיע מקום ראשון בגוגל. כדאי לקחת בחשבון את כמות החיפושים המבטאות בעצם את נפח החשיפה, את תחרותיות הקידום של הביטויים ואת מידת הרלוונטיות והרווחיות לעסק מהמוצרים המשתקפים מביטויי מפתח אלו.

כדאי גם לבחור, אם התקציב,  מאפשר גם בחירה של ביטויי מפתח ממוקדים עם נפח חיפוש קטן אמנם אך עם תחרותיות נמוכה בהם יהיה לנו קל מאד להתברג מקום ראשון בגוגל תוך זמן קצר. כדאי תמיד לזכור שעבור ביטויי מפתח תחרותיים להגיע למקום ראשון בגוגל מדובר בתהליך ארוך ולכן רק עסקים עם אורך נשימה ועם ראייה עסקית ארוכת טווח יבחרו בתהליך שכזה.

בפרויקט של קידום אתרים ממומן לא תמיד מקום ראשון בגוגל הוא המקום הריווחי בהכרח לבית העסק. ככל שהמקום גבוה יותר כך מחיר ההקלקה הוא יקר יותר ואז ברוב המקרים נגיע למחיר ממוצע לקליק גבוה ממקומות 3-6 למשל. בקידום מסוג זה יש להגיע לנקודת האופטימום בה כל התקציב מנוצל על מחיר ממוצע לקליק נמוך ככל הניתן.

בדף תוצאות החיפוש של גוגל ניתן לראות שמעל התוצאות האורגניות קיימות תוצאות ממומנות מבוססות הקלקה, ולא כן הגולשים רואים ומתייחסים להבדל בינהם וחלקם אף יראו כ-מקום ראשון בגוגל את התוצאה הממומנת הראשונה.

קידום בגוגל הוא תורה שלמה ולא לכל חברת קידום אתרים יש את ההון האנושי, הידע והנכסים האינטרנטיים להגיע לרמה של קידום לשלישיה הראשונה ולמקום ראשון בגוגל.

כדאי לבחור חברה שתציג לכם תוצאות מוכחות של לקוחות קיימים בביטויי מפתח תחרותיים הממוקמים בראש תוצאות החיפוש של גוגל.